El dit assenyalador
CICLE: Primer cicle de Primària, Segon cicle de Primària
CLIMA GRUPAL: Inicial
TIPUS: Atenció, Psicomotricitat
Dinàmica d’aula molt divertida per conéixer de forma original els noms del grup de participants.
També et pot interessar...

El Zoo
Comunicació, Creativitat, Expressió escrita, Expressió oral, Fort, Mitjà, Tercer cicle de PrimàriaDinàmica d’aula teatral on el grup de participants ha de dramatitzar situacions que es poden donar en un zoològic.

Quadres estil marbre
Experimentació, Mitjà, Primer cicle de PrimàriaExperiment que ajuda a crear uns quadres molt originals amb llet o colorants.

El dau
Creativitat, Emocions, Expressió escrita, Fort, Secundària/BatxilleratDinàmica d’aula que, mitjançant un dau, hauran de respondre una sèrie de preguntes sobre el grup.

El xiclet
Expressió corporal, Fort, Mitjà, Primer cicle de Primària, PsicomotricitatDinàmica d’aula o d’exterior que pot servir de calfament per a realitzar altres activitats. Treballa els estiraments físics.